برگزاری همایش راوی ۱۰ در قزوین 

همایش راوی ۱۰ در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قزوین برگزار شد.

همایش راوی ۱۰ در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو ویژه ائمه جماعت مساجد و مبلغان برگزار شد.

حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب مردمی دنیاست و هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی مردم را به صحنه نیاورده است.

وی افزود: این انقلاب شیعه و تفکر و اندیشه‌های شیعی را زنده کرده است هیچ انقلابی این چنین به تفکرات شیعی بها نداده است.

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه گفت: کسی در دنیا نام امام حسین (ع) را به صورت گسترده نشنیده بود، اما به برکت این انقلاب، اربعین را ۱۰‌ها میلیونی برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: تفکر شیعی به عنوان تفکر راه نجات به دنیا معرفی می‌شود و احیاء تفکر شیعی همان احیاء تفکر ناب محمدی است.

وی اضافه کرد: نگاه ملی این است که اگر مشارکت بالا برود امنیت مردم و عزت و سربلندی در دنیا بالا می‌رود، اما وقتی نگاه جناحی شود با سرنوشت کشور با عزت و آبروی جهانی بازی می‌کنند این خیانتی است که جناح‌ها با ایران و ایرانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه گفت: فتنه‌های مختلفی در ادوار مختلف برای از بین بردن انقلاب اسلامی و ایجاد آشوب در کشور ایجاد شده است و این‌ها برای دلسرد کردن و ناامید کردن و دور کردن مردم از انقلاب آمده اند.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: هزاران چشم بیدار مراقب این خاک و وطن هستند و دشمن می‌داند که وقتی ما موشک ماهواره بر از جو زمین خارج می‌کنیم این موشک می‌تواند در هر نقطه از جهان فرود بیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.